fredag 19 september 2014

Höst...och tillbaka

Hej alla mina vänner som följer mig här. Som ni säkert sett har jag inte skrivit här på ett tag...hela sommaren faktiskt.
Sommaren har gått åt till att jobba varannan vecka, sen vara ledig varannan vecka. Mina lediga veckor har jag varit mycket till stugan som jag har i Norge. Många projekt när man har stuga.

Nu är det höst och och mörkret har redan kommit. Jag har inte varit så aktiv med att skriva kanske, men det betyder inte att jag inte har planerat inför höstens och vinterns pyssel vad gäller dockskåp och miniatyrer. Jag har faktiskt varit väldig duktig på att samla på mig saker som kan användas till den kommande renoveringen av två dockskåp, rainbow-huset  och ett vanligt småland.
Ett av dockskåpen fick jag tag på nu i somras av en bekant till mig som vet att jag älskar dessa dockskåp. Hon tipsar mig alltid om dockskåp och möbler om hon ser något på loppisar.

Jag har fått tag på en hel tapetbok med tapetprover från en färgaffär, jag har köpt tapeter på loppis, massor med möbeltygprover från en möbelaffär + massor med annat smått och gott jag hittat lite här och var. Så äntligen kan pysslerierna fortsätta. Kommer bli hur roligt som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar